.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...
شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!

عضو هيات رييسه كميسيون انرژي مجلس با اشاره به تلاش براي بركناري مدير عامل تاكسي راني، گفت: مردم زير بار گراني در نرخ كرايه‌‏هاي تاكسي نروند.
حسن مرادي، با انتقاد شديد نسبت به افزايش نرخ كرايه تاكسي‌‏ها، گفت: مردم به هيچ وجه زيربار ديناري گراني نروند.
وي، افزود: نمايندگان مجلس به وزير كشور طي تذكرات متعدد در خصوص گراني‌‏هاي بي دليل در نرخ كرايه تاكسي‌‏ها اين موضوع را گوشزد كرده‌‏اند، ضمن اين‌‏كه با توجه به اين وضعيت در نظر داريم مديرعامل تاكسي راني را بركنار كنيم.
مرادي، اضافه كرد: تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه كنند.

توضیح:گفتنی است در شهر رشت نیز از اوایل سال رانندگان تاکسی درحالی نسبت به افزایش قیمتها مبادرت کردند، که شورای شهر در خواب بود و نسبت به این موضوع هیچ گونه واکنشی نشان نداد !و حال هم که بنزین کران شده یک بار دیگر مسافرکش ها افزایش داده اند! تاکسی تلفنی ها هم برای هر مسیر ۱۰۰۰ تومان طلب میکنند! خلاصه شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!/اخبار گیلان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 خرداد 1386
سلام دوستان عزیز ! این قورباغه در دوران ما "ابوعطا" می خوانند حال که مترو و راه آهن در گیلان نیست و اتوبوس هم از وظایف شهرداری بیرون است و کفاف ناوگان مسافری شهر ها را ندارد تاکسی تنها شغل شریف برای زندگی معلمین و استادان دانشگاه ها و کارمندان و کارگران بیکار شده است! بزودی رودخانه . آب ها خشک می شوند دیگر قورباغه هم نمی داند برای تابستان شمال سبز وشاد بمانید.
نا شناس 8 خرداد 1386
اتفاقا تو شهر ماهم از این قورباغه ها کم نیستند بارها روخود من هفتیرکشیدند
ساری- معصومی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.